Про компанію

Веб-сайтирізного рівня

Мобільні додаткиiOS / Android

UI/UX DesignProduct Design

Рішеннядля b2b та b2c

Розробка проектів

Проектування загальної архітектури, структур зберігання даних

Програмування серверної частини проекту

Розробка різноманітних інтерфейсів

Впровадження систем моніторингу, схем резервування даних

Керування процесами

Повний цикл підготовкитехнічного завдання

Прототипи й опрацюванняюзабіліті

Робота з пошуковимисистемами

Копірайтинг, соціальнімережі, системи аналітики

POSTMAN 8

Стартап для тих, хто хоче вигідно і швидко щось відправити або доставити

Сайт:

postman8.com

Послуги:

User Experience, UI Design, Backend development, External API

Мета проекту - спростити комунікацію між людьми, яким необхідно передати невеликий вантаж на великі відстані, і тими, хто готовий це зробити за невелику винагороду.

Користувачі, що збираються до подорожі або ті, що хочуть щось передати, вносять інформацію про свої майбутні подорожі або посилки в форматі «місце і дата відправлення - місце і дата прибуття», вказують параметри габаритів посилки, переваги по транспорту, можливі види подяки і т. п.

Система відстежує збіги в заявках мандрівників та відправників посилок та повідомляє про можливість подальшої співпраці.

У проекті реалізовано ряд допоміжних функцій: автоматичні фільтри для підбору відповідних заявок, обмін повідомленнями між користувачами при укладанні угоди.

При прийнятті дизайнерських рішень відштовхувалися від ідей мінімалізму, з урахуванням «сервісної» спрямованості проекту. Основний упор був зроблений на функціональність сервісу, практичність графічних елементів, швидкість використання ресурсу.

TORRENS&SCE

Проект, що складається з сайту сервіс-центру і багатофункціональної системи управління замовленнями та співробітниками

Сайт:

torrens.od.ua

Послуги:

User Experience, UI Design, Backend development

Даний проект є повноцінним програмним комплексом, що складається з двох функціональних частин. Перша частина у вигляді основного сайту призначена для користувачів сервісного цетру, де вони можуть отримати інформацію про надані послуги, ціни, залишити відгук і записатися онлайн для прискорення процесу оформлення при відвідуванні сервісного центру.

Друга частина проекту - внутрішня система управління клієнтами, їх замовленнями, а так само всієї супутньої організаційною діяльністю співробітників.

Система дозволяє вести повний облік і зберігати всі дані про клієнтів, історію і коментарі по їх замовленнями, автоматично підраховувати усі собівартості, комісії, знижки, а також вносити список використаних для ремонту деталей і витрачений час.

Також автоматизован документообіг - спроектовано структурний сховище для внутрішніх і зовнішніх документів, списки товарів і послуг, що надаються, списки клієнтів, як фізичних, так і юридичних осіб з повним урахуванням усіх параметрів.

Кожне замовлення в системі гнучко настроюється шляхом окремого зберігання і налаштування параметрів пріоритету, статусу, додаткових полів, створення окремих файлів для кожного типу замовлення і налаштування звітів.

Для повноцінної взаємодії співробітників з адміністрацією запроваджено функціонал "відзначення" робочих годин і часу приходу на роботу, налаштування індивідуальних повідомлень з нагадуваннями про планові роботах / задачах.

Окремим модулем реалізована фінансова звітність, включаючи автоматичний підрахунок відсотка винагороди в залежності від виконаних завдань, оперування базовими ставками, бонусами і винагородами. Для повної прозорості кожен співробітник може в режимі реального часу бачити статистику своєї діяльності.

Тир

Сайт одеського обласного стрілецького клубу

Сайт:

tir.od.ua

Послуги:

User Experience, UI Design, Backend development, External API

Опрацювавши матеріали замовника, побудували спрощену структуру розділів для поділу інформації за тематикою.

В першу чергу, зробили акцент на самому "презентаційному "розділі - зброя. Замовнику було запропоновано підготувати опис та красиві фотографії всіх одиниць арсеналу, а також записати для кожного зброї своє невелике промо-відео з презентацією інструктора і безпосередньо стріляниною.

В результаті вийшли презентабельні та привабливі сторінки.

В адмін-панелі, окрім стандартного набору засобів управління контентом, був також впроваджений гнучкий функціонал обліку відвідувань і резерву часу у вигляді зручних таблиць з календарним розподілом. Для бухгалтерії розроблений інструметарій для автоматизації формування виписки рахунків.

Для бухгалтерії розроблен інструметарій для автоматизації формування виписки рахунків.

BKW Group

Сайти агрохолдингу BKW Group

Послуги:

User Experience, UI Design, Backend development

При розробці сайтів для агрохолдингу BKW Group необхідно було максимально доступно представити інформацію, при цьому поєднати сучасні підходи UI і UX з очікуваннями цільової аудиторії (велику частину її становить зріла аудиторія фермерів).

Landfort надає вичерпну інформацію про ферми холдингу, виробництво продукції, супутні товари і послуги, тендери, останні новини.

Ambar Export призначений для інформування про варіанти зовнішньої співпраці, опису процесів узгодження закупівель, опису всіх циклів можливої взаємодії.

Була досягнута головна мета - структурувати і коректно відобразити всі взаємозв'язки між різними ланками великого холдингу і дати можливість зручно оновлювати все дані по усіх напрямках менеджменту.

info@up9.ua

Про компанію

Веб-сайти

різного рівня

Мобільні додатки

iOS / Android

UI/UX Design

Product Design

Рішення

для b2b та b2c

Розробка
проектів

Проектування загальної

архітектури, структур

зберігання даних

Програмування

серверної частини проект

Розробка різноманітних

інтерфейсів

Впровадження систем

моніторингу, схем

резервування даних

Управління
процесами

Повний цикл підготовки

технічного завдання

Прототипи й опрацювання

юзабіліті

Робота з пошуковими

системами

Копірайтинг, соціальні

мережі, системи аналітики

Postman 8

Стартап для тих, хто хоче вигідно і швидко щось відправити або доставити

Сайт:

www.postman8.com

Послуги:

User Experience,
UI Design,
Backend development,
External API

Мета проекту - спростити комунікацію між людьми, яким необхідно передати невеликий вантаж на великі відстані, і тими, хто готовий це зробити за невелику винагороду.

Користувачі, що збираються до подорожі або ті, що хочуть щось передати, вносять інформацію про свої майбутні подорожі або посилки в форматі «місце і дата відправлення - місце і дата прибуття», вказують параметри габаритів посилки, переваги по транспорту, можливі види подяки і т. п.

Система відстежує збіги в заявках мандрівників та відправників посилок та повідомляє про можливість подальшої співпраці.

У проекті реалізовано ряд допоміжних функцій: автоматичні фільтри для підбору відповідних заявок, обмін повідомленнями між користувачами при укладанні угоди.

При прийнятті дизайнерських рішень відштовхувалися від ідей мінімалізму, з урахуванням «сервісної» спрямованості проекту. Основний упор був зроблений на функціональність сервісу, практичність графічних елементів, швидкість використання ресурсу.

TORRENS&SCE

Проект, що складається з сайту сервіс-центру і багатофункціональної системи управління замовленнями і співробітниками

Сайт:

torrens.od.ua

Послуги:

User Experience, UI Design, Backend development

Даний проект є повноцінним програмним комплексом, що складається з двох функціональних частин. Перша частина у вигляді основного сайту призначена для користувачів сервісного цетру, де вони можуть отримати інформацію про надані послуги, ціни, залишити відгук і записатися онлайн для прискорення процесу оформлення при відвідуванні сервісного центру.

Друга частина проекту - внутрішня система управління клієнтами, їх замовленнями, а так само всієї супутньої організаційною діяльністю співробітників.

Система дозволяє вести повний облік і зберігати всі дані про клієнтів, історію і коментарі по їх замовленнями, автоматично підраховувати усі собівартості, комісії, знижки, а також вносити список використаних для ремонту деталей і витрачений час.

Також автоматизован документообіг - спроектовано структурний сховище для внутрішніх і зовнішніх документів, списки товарів і послуг, що надаються, списки клієнтів, як фізичних, так і юридичних осіб з повним урахуванням усіх параметрів.

Кожне замовлення в системі гнучко настроюється шляхом окремого зберігання і налаштування параметрів пріоритету, статусу, додаткових полів, створення окремих файлів для кожного типу замовлення і налаштування звітів.

Для повноцінної взаємодії співробітників з адміністрацією запроваджено функціонал "відзначення" робочих годин і часу приходу на роботу, налаштування індивідуальних повідомлень з нагадуваннями про планові роботах / задачах.

Окремим модулем реалізована фінансова звітність, включаючи автоматичний підрахунок відсотка винагороди в залежності від виконаних завдань, оперування базовими ставками, бонусами і винагородами. Для повної прозорості кожен співробітник може в режимі реального часу бачити статистику своєї діяльності.

Тир

Сайт одеського обласного стрілецького клубу

Сайт:

tir.od.ua

Послуги:

User Experience, UI Design, Backend development, External API

Опрацювавши матеріали замовника, побудували спрощену структуру розділів для поділу інформації за тематикою.

В першу чергу, зробили акцент на самому "презентаційному "розділі - зброя. Замовнику було запропоновано підготувати опис та красиві фотографії всіх одиниць арсеналу, а також записати для кожного зброї своє невелике промо-відео з презентацією інструктора і безпосередньо стріляниною.

В результаті вийшли презентабельні і привабливі сторінки.

В адмін-панелі, окрім стандартного набору засобів управління контентом, був також впроваджений гнучкий функціонал обліку відвідувань і резерву часу у вигляді зручних таблиць з календарним розподілом. Для бухгалтерії розроблений інструметарій для автоматизації формування виписки рахунків.

Для бухгалтерії розроблен інструметарій для автоматизації формування виписки рахунків.

BKW Group

Сайти агрохолдингу BKW Group

Сайти:

landfort.ua
ambarexport.ua

Послуги:

User Experience, UI Design, Backend development

При розробці сайтів для агрохолдингу BKW Group необхідно було максимально доступно представити інформацію, при цьому поєднати сучасні підходи UI і UX з очікуваннями цільової аудиторії (велику частину її становить зріла аудиторія фермерів).

Landfort надає вичерпну інформацію про ферми холдингу, виробництво продукції, супутні товари і послуги, тендери, останні новини.

Ambar Export призначений для інформування про варіанти зовнішньої співпраці, опису процесів узгодження закупівель, опису всіх циклів можливої взаємодії.

Була досягнута головна мета - структурувати і коректно відобразити всі взаємозв'язки між різними ланками великого холдингу і дати можливість зручно оновлювати все дані по усіх напрямках менеджменту.